gårdagen ,JAG FICK EN LILLEBROR :P

igår blev det friluftsdag med skolan , till nån sjö.Det var typ kul och tråk..Leken vi körde var tråkig men att bada var dock kul :D

kallt!
och vet ni var pinsamt jag gick in i skogen med Alisha för jag skulle försöka sätta på mig lite kläder diskret , men så kom det en massa gubbar så vi fick då springa in i skogen och jag var barfpta och det kändes som om jag gick på en massa nålar!!
AJ AJ AJ!

lite bilder från dagen :)






mjukiskläder eftre ett kallt dopp=skönt!
Men sen blåste det iskallt så jag frö värsta mycket x)

Sen så blev det att gå hem med Johanna ,Nathalie och Emelie,Så skulle emelie hem så gick vi till petrus nathalie köpte glass som det tog typ 5 år att äta upp haha! Och föresten värsta coolt hon kan låta som en apa haha!
så blev det hem till johanna , plattade och tuperade hennes hår. Vi satt och prata och sen så skulle vi till Alisha .Som tur var så fick jag dusha där.Skulle egentligen gått upp typ vid fyra den morgonen men jag somnae om och vaknade 10 min innan bussen gick så då fick jag skynda mig en aning..
Sen så fick vi kuta till bussen. Vi var på bowling med tonår. Kul vare! men fick ont i fingrarna..




Jag är inte så duktig på bowling , men jag vann i allafall över Alisha :D
wihii!
Fina johanne :)
Men ohyää
sen på kvällen så blev det hem till alisha med henne och Emelie. Vi kolla på desperate housewifes, såå bäst! sen i reklamerna tjej snacka , älskart ! haha!
Och sen cougartown..Sen så skulle emelie hem då låg jag och Alisha och flumma och sen serious talk och sen flumm och lite hursomhelst ..
kul vare iallafall!
en grej är att ni kanske tycker det är konstigt att jag skrier om ''gårdagen'' liksom men jag gillar att bevar minnen och att skriva allt detta på bloggen blir som ett fotoalbum och dagbok. inte direkt lika personlig som en dagbok men ändå!
Detta är min fisk Nils!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn♥ :
Kom ihåg mig?

E-postadress♥ : (det är bara jag som ser den :)

Din bloggsnamn♥

Skriv din kommentar här♥ :

Trackback
RSS 2.0