HEJ TÖMTE NISSER :D (Y) (L)



heeej!tomtenissar:)
Nu tänker jag på julen :D
Sitter hemma hos Alisha nu , vi ska sova över!
Idag var det såå synd om carro!
Någon har snott henne mobil när vi hade gympa. Hon var så ledsen, det är verkligen dålig stil att bara sno sådär!

Men iallafall blev hem till Alisha sen , vi har ätit glass och pratat. Skulle med en buss klockan 18.00 men jag failade och missa den så jag sover hos Alisha :D
tur hade jag för dom hade gått så jag väntade med carro och kollade efter mobilen men så skulle jag med en buss som gick om en timme så jag skulle gå til Alisha, men så började det åska och jag är rädd för åska ahaha! Men som tur var hade dom glömt cykeln vid skolan så jag gick med dom!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn♥ :
Kom ihåg mig?

E-postadress♥ : (det är bara jag som ser den :)

Din bloggsnamn♥

Skriv din kommentar här♥ :

Trackback
RSS 2.0