Idag har jag namnsdag :)

Hade glömt bort själv att jag hade namnsdag , brukar ju alltid komma ihåg det men inte idag såg det på mobilen , och två stycken har sätt det :D
pappa och Alisha :p
haha !
Men kom nyss in iallafall följde Nomi till bussen,eftersom hon är besatt av hästar så har hon gjort mig till det ,har hittat min dröm häst,det är ett svart sto som är lungt det är en C-ponny :)
Vill så gärna ha en häst..har ju inget stall :p hittade ett ställe där man fick välja om man ville ha rillektioner eller om man bara ville rida typ i skogen men tyvärr var det 18 års gräns.. :/
Men nog om hästar :)

Tror hundarna tycker om solen rejält dom ligger och solar sig i sängen :)




Imorgon ska jag släpa med pappa till stan ;) nej då , men ska ta med han och shoppa, måste köpa min examnes klänning och examens skor och en blomma.
Han ska ju betala skorna så :)

Men ni kommer inte få se den än , den ända som har sätt den är Tina för hon var med när jag hitta den.
Sen ska nog jag och Amanda sjunga ''missing you'' eller vad den heter ,dags att öva nu kanske bara ca lite mer än en månad kvar , och sen är det bara 91 dagar kvar till island hah!
Men nu ska jag slöa vid tvn eller nått.


Kommentarer
Postat av: Jennifer♥

sv; haha ah :D

nice , åh vill veta hur din klänning ser ut :D

jag ska ha den blommiga eller den blåa ja la ut på min blogg tror jag , men dom finns väl inte kvar när jag kommer .. det skulle inte iaf förvåna mig :(

2010-05-02 @ 21:04:13
URL: http://jjennifernilsson.blogg.se/
Postat av: Sara

Grattis på namnsdagen ;)

2010-05-02 @ 21:20:05
URL: http://saras88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn♥ :
Kom ihåg mig?

E-postadress♥ : (det är bara jag som ser den :)

Din bloggsnamn♥

Skriv din kommentar här♥ :

Trackback
RSS 2.0