ingen design än..


Vi hållde på med en design , men sen när jag väll skulle sätta dit den så blev det värsta dåliga skärpan så imorgon ska jag försöka mig på att göra en. Har lärt med lite av Nomi så vi får se hur den blir!
Ska försöka göra så den blir så mycket
mig som möjligt.

Men ja..
tog lite bilder förut , så vi får se vilken som hamnar på headern.
Måste komma på nått roligt!


ja ni får stå ut med att bilderna är snea dom vägrar att rotera sig :p








ÄLSKA LEONS ÖGON!
Ska snart gå och lägga mig ..var ju uppe så sent , fast jah sov ju till halv ett men ändå ska kolla om jag kan ta en senare buss imorgon kanske.
börjar ju halv nio , lite onödigt att komma en halvtimme tidigare. Fast jag kom just på att det bara är en halvtimme men ändå :p
Här är headern jag skulle haft men ja det blir ju en annan.




Kommentarer
Postat av: Jennifer♥

nice :)

2010-05-24 @ 00:35:02
URL: http://jjennifernilsson.blogg.se/
Postat av: Helen

WOW, vilka ögon han har! :O

2010-05-25 @ 17:15:10

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn♥ :
Kom ihåg mig?

E-postadress♥ : (det är bara jag som ser den :)

Din bloggsnamn♥

Skriv din kommentar här♥ :

Trackback
RSS 2.0