kulig tisdag :)

Blev att vara med Alisha,Emelie,Amanda och Caroline idag :) Kul vare! Först åkte jag med Emelie hem till henne med Carro också..sen blev det att åka till alisha men så hade dom åkt till skolan haha så blev det tillbaka dit och flumma! :D


Gustav och Amanda är såå himla söta tillsammans!
Stolt fotograf då ;)


Amanda cooling! B-)


Carro och Amanda :)




ni kan ju gissa vem detta är ?

hihi!



jag och emelie:)
haha det ser ut som om jag har jättekort överkropp !



så blev det lite grillning och sedan..



glass

åh jag älskar alla blommor som kommer nu !




Nu sitter jag här hos mormor,har nyss ätit mat haha ännu mer ;) Men jag var hungrig. Så sen blir det desperate housewifes och kanske cougar town om dom inte ska kolla på nått annat här , annars får jag kolla imorgon på datorn.ååh imorgon ska jag gå upp kvart över sju hihi! för då hinner jag klä på mig , äta frukost , sminka mig och sen gå ner till vägen och möta Alisha och dra till skolan , det är vad jag kallar skön vardags morgon det är också en av anledningarna att jag vill sova hos mormor , men sen är det också att min mormor råkar vara sjukt snäll och bor väldigt bra och nära tonår och jag tycker det är jättemysigt här!



det bara är så..

:p


Kommentarer
Postat av: amanda <3

åh,bäst dag <3

men jag vill ha den där bilden på mig & gurra men hur ska jag få den ? :D

2010-05-05 @ 14:38:41

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn♥ :
Kom ihåg mig?

E-postadress♥ : (det är bara jag som ser den :)

Din bloggsnamn♥

Skriv din kommentar här♥ :

Trackback
RSS 2.0