LA ALALAA

Fick en kommentar om att jag var lik anna eller vad hon heter , om han mena henne :p
Vad tycker ni?
jag tycker inte vi är direkt lika..


Men iallafall , detta är nog världens tråkigaste dag.
Har inte haft nått att göra min dag kort

Sova
ut med hundarna
se på tv
sova
tv
datorn
gå till kiosken
spela med leon och äta glass

ja och nu tv igen

Ska snart läsa lite twilight, och sen ska jag kollar på vammpire diares, det är så bra!
ja interesant dag va..
hoppas det blir en roligare dag imorgon , kankse ska sova över med Irya :)

åh , det är två filmerr jag vill se,

det är



och





ska försöka se till att se dom ;)

Men nu ska jag kolla på vampire diares



Kommentarer
Postat av: Nathalie

jag tycker ni var ganska lika :)

2010-05-14 @ 11:35:54
URL: http://duvetnanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn♥ :
Kom ihåg mig?

E-postadress♥ : (det är bara jag som ser den :)

Din bloggsnamn♥

Skriv din kommentar här♥ :

Trackback
RSS 2.0