Längtar tills imorgon!


Imorgon ska jag och Alisha åka till stan och shoppa, och sen gå på bio! Vi ska kolla på '' The last song'' den gick ju inte på bio idag så det får bli morgon :)


ska bli så kul , har hittat ett par jeans på carlings och ett par shorts där som jag tror jag ska köpa, bror på lite vad dom kostar :) iallafall byxorna ska jag nog köpa!
Sen på lördag så ska jag rida igen, det ska bli kul! och sen lördag till söndag blir det tjejkväll med Alisha och Eronda :D kul helg blir det!
Och sista dagen på veckan, såå gött! Men nu ska jag sova så jag inte är sådär JÄTTEtrött som jag är varje morgon!

haha




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn♥ :
Kom ihåg mig?

E-postadress♥ : (det är bara jag som ser den :)

Din bloggsnamn♥

Skriv din kommentar här♥ :

Trackback
RSS 2.0