löördag :)



Sitter nu med irya och kollar å marley and me, den är så söt. Gråter i slutet:p
Vi har tagit en massa bilder idag,ska lägga in några och så har vi vart framåt till baka till hemköpa haha. Glömde att ta med romen..lite fail om jag får säga det själv.Ja ska lägga in bilderna nu :)
















I Love yankees?
vad det nu är :D








I like pink lips :D



Alot of egopics i know :R



Ja inga mer bilder nu hah!
Men det är kulit med bilder :)
tkr jag ..
hah!
Men jag kommer typ skriva mer andra dagar har svårt att komma på grejer just nu. har lättast att skriva när jag är själv




Kommentarer
Postat av: Anonym

Tänkt på att fixa dina ögonbryn? :P

2010-05-10 @ 12:55:29
Postat av: Nicole - blogg tävling pågår

söt hund :)

2010-05-10 @ 18:41:18
URL: http://momentsofnicole.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn♥ :
Kom ihåg mig?

E-postadress♥ : (det är bara jag som ser den :)

Din bloggsnamn♥

Skriv din kommentar här♥ :

Trackback
RSS 2.0