Måndag

Helt seriöst så har jag inte vart ärlig , alltså dessa kommentarer från anonyma det är klart jag bryr mig. Och jag har brytt mig så mycket att jag försökt hitta vem som hade ipnummret men jag hitta en grej och det har jag läst att man kan inte hitta namn och adress så jag ska inte försöka inbilla mig nått annat men att den som skrivit det bor i samma område som mig så . Det står att det kan stå fel men hur stor chans är det att det står fel liksom att det är i samma område som mig .. det är bara så lågt . Men dåliga kommentarer kommer komma mycket i livet så man får väll leva.

Men nog om detta :)

Idag blev det att vara med Alisha efter skolan. Var först med Alisha,Irya,Nathalie och Björn sen kom måns och isak. så var det en massa roliga barn där , först var dom läskiga som i the children , sen var dom söta , och sen börja dom svära :S
haha dom var liksom 6 år och bara : Fan,jävlar , helvete och en massa mer haaha!
Dom var lite roliga och gungade på mig (a)
Sen blev det hem till alisha och sitta och prata och läsa frida och så,vi kollade också på våra gamla videos från femman. Så bäst våren zombie vill lägga in den här men vet inte om det går.

Sen när jag kom hem så fick jag veta att Håkan fixat klart med låten jag spelade

Lägger in den när jag kommit på hur man gör ;)






Kommentarer
Postat av: Jennifer ♥

hur kan man se adress m.m ifrån ip nummret ? :)

äre nån sida elr :)

2010-05-10 @ 21:49:45
URL: http://jjennifernilsson.blogg.se/
Postat av: Sara

Människor som skickar anonyma otrevliga kommentarer är bara avundsjuka:@, ta ingen skit!!!

2010-05-12 @ 16:43:12
URL: http://saras88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn♥ :
Kom ihåg mig?

E-postadress♥ : (det är bara jag som ser den :)

Din bloggsnamn♥

Skriv din kommentar här♥ :

Trackback
RSS 2.0