måste skynda mig..

Farmor kommer snart och hämtar mig , ska till Mari. Så ska jag sova där, vi ska ju rida på morgonen.:)
ska bli kul! Men jag tror jag kommer få världens tränings värk som förra året då jag red i kanske en timme kunde inte röra mig å typ én vecka..
men skit samma det får det vara värt!
Igår hae jag en kort mysterium..nån hade tagit en massa bilder med min kamera , så fråga jag Leon om det var han
han bara:Nej det var inte jag!
Jag kollade på bilderna och så tillslut hittade jag den skyldiga..
,
hahaha , han är en sån lögnare! Hörde att han hade skyllt på mig för ett tag sen när han ätit upp Antons choklad hah!
Men iallafall igår blev det som sagt att vara med Mattias och Irya,det var kul!
vi hyrde ''panonormal achtivety' åhh kan inte stava haha
den var inte läskig , men spännande!
åh just det ja måste skynda mig .. men ja , sen sov jag över med Irya ,mattias åkte hem typ halv tio tror jag den var. Då satt jag och Irya på mitt rum med datorn och kollar på southpark.. :P
Bara för att jag tycker det är bra!
Åh vi kollade på bella&tyra show igår, Fan va cool Kissie är vi bara satt och flabba för allt dom sa så bitcha hon emot. Hon kom på allt på en gång hon skulle svara.Så himla kul!

även om hon kan vara lite väl bitchig men erkänn det är kul att kolla på ;)





kommer inte kunna skriva nått mer förns imorgon så vi ses!



Kommentarer
Postat av: alisha*

Shiit, tack då! Nu har du gjort mig rädd att vara ensam hemma igen, jag tvingade mamma stanna hemma ;o :$ DU KUNDE HA VARNAT MIG FÖR BILDEn,

hahahahaha, jag är rädd jah :O<3

2010-05-15 @ 15:01:49
Postat av: Anonym

sv: Tack! :D<3

2010-05-16 @ 11:56:40
URL: http://elinrodiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn♥ :
Kom ihåg mig?

E-postadress♥ : (det är bara jag som ser den :)

Din bloggsnamn♥

Skriv din kommentar här♥ :

Trackback
RSS 2.0