måste sluta jämföra mig med andra..

Mitt mål i år är att..

få råd med denna snygging !
den kostar 3990:- på siba :)
Ska önska mig pengar när jag fyller år , så jag hoppas jag får ihop så mycket annars får jag spara ihop längre ..
Men två saker jag vill ha just nu är

Skulle jag haft detta skulle jag vart skapligt nöjd ;)
sen så är jag ganska beroende av internet så detta skulle också vara bra!



Då skulle jag kunna ha den i väskan och blogga typ när som helst :D så skulle det inte behöva bli så sent varje dag..

men nu märkte jag att jag måste skynda mig , måste ut med hundarna ska kolla på ''ballar av stål'' för det är skojj!!!!!!


:D



Kommentarer
Postat av: alisha*

haha cp, det är du som har gjort min design ;d<3

2010-05-17 @ 17:40:37
URL: http://aliishat.blogg.se/
Postat av: Neha

En mini är underbart:D Bara för undrandets skull, varför vill du ha en system?

2010-05-18 @ 00:00:39
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn♥ :
Kom ihåg mig?

E-postadress♥ : (det är bara jag som ser den :)

Din bloggsnamn♥

Skriv din kommentar här♥ :

Trackback
RSS 2.0