Me love twilight!

Har äntligen lyckats låna Om jag kunde drömma
eller ja twilight ska börja läsa den ikväll.Har ju inte blitt nått nu när Irya sovit här så börjar ikväll! Och åh nu har vi äntligen fått hus också. Ska bli gött hoppas vi flyttar in snart! Palla att bo i lägenhet så trist!
det ska bli så gött!

Idag blev det Irya igen hon åker hem typ ikväll :)
Hon sitter och mobbar hundarna för deras kycklingben..
hahahha!
Stackare!
Och nu har dom lite fysiskträning :p haha!



...

Vet ni?

ikväll kan jag skriva mer för då är jag själv =)



Kommentarer
Postat av: andreas johnsson

du ser ut som den där bruden som vann melodifestivalen.

2010-05-13 @ 15:17:56
URL: http://addan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn♥ :
Kom ihåg mig?

E-postadress♥ : (det är bara jag som ser den :)

Din bloggsnamn♥

Skriv din kommentar här♥ :

Trackback
RSS 2.0