öm i kroppen..

jag har ont i kroppen!

inatt vaknade jag klockan TRE, precis som i skräckfilmen jag såg i fredags!
Och så var det kålsvart när jag vakna så jag blev värsta rädd och fick tända utanför haha!
Men efter nån timme somnade jag ..

men vaknade rätt tidigt ,var väll spänd inför dagen :)

blev att åka till stallet, först så fick vi träffa alla lite och gå in till hästarna,Jag fick rida nestie tror jag den hette:)
han var jätte fin och lung , lite väl lung kanske haha. Dom kalla han ferdinane då kanske ni fattar,,
men han var jätte goo!
så fick vi veta lite om hur vi skulle rida och och så , så red vi iväg. Det gick faktiskt väldigt bra. Som sagthan var lite seg men det gick super!

ni får ursäkta bilden, alltså hur jag ser ut (a)





sen efter ridningen blev det att åka till mari


Äta
Dusha
vilaa!

värsta sköna känslan efter det!

Sen blev det hem till pappa och hälsa på bebisen :)

han är så söt så



Sen kom jag hem , kollade på gossip girl. sen så lyssna jag på min bror Anton som köpte Leon ballong med gas i eller vad det är lät jätte kul!


haha,kul kan man ha!

Kommentarer
Postat av: Sara - TÄVLING PÅGÅR!

Svar:

Som svar på frågan måste jag tyvärr säga nej! När jag gör designer föredrar jag att göra hela designer!

2010-05-16 @ 20:53:58
URL: http://rizzy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn♥ :
Kom ihåg mig?

E-postadress♥ : (det är bara jag som ser den :)

Din bloggsnamn♥

Skriv din kommentar här♥ :

Trackback
RSS 2.0