Onsdag :)

Hann med ganska mycket idag, först så kom jag hem och då kollade jag på tv ett tag,sen ringde pappa så skulle vi ut och gå så vi gick till farmor och så fixa vi min klänning.Det blev jättebra!Så var vi hos Mari hittade bra ridskola grejs så det blir snart! Jag längtar! Och så fick jag låna en tidning om island 88 dagar kvar hiih!
Sen blev det burgerking med pappa och senare dra sig hemåt.Ligger ni i sängen och kollar på a shot at love with Teila Tequila.


cp arm :p

Måste bara lägga in när Emelie spelar piano , skulle lagt in igår eftersom det var igår hon spela men ååh , jag ryser närjag hör låten!


Nu ska jag sova!

Kommentarer
Postat av: MyzaaN

va kul att du vill vara med i veckans bloggare får önska dig masas lycka till :D & man ska inte ge upp ;D kram

2010-05-06 @ 07:38:47
URL: http://myzaans.se
Postat av: Anonym

ska du börja på ridskola?

2010-05-07 @ 18:10:02

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn♥ :
Kom ihåg mig?

E-postadress♥ : (det är bara jag som ser den :)

Din bloggsnamn♥

Skriv din kommentar här♥ :

Trackback
RSS 2.0