sent inlägg igen .. :/

Satt nyss och prata med Tina , Tina jag hör att när det är du i telefonen haha! :D
Men iallafall idag blev det att rida imorse det var så kul! Jätte bra väder , en jättego häst!
bild efter ridnigen,  men tur hade vi för sen när jag kom hem så började det nu regna och åska!  Annars idag har jag inte gjort mycket alls har passat Leon i några timmar , sovit på golvet haha.Sen har jag försökt att lära mig ''river flows in you''
jag har inte kommit så jättelångt än men detta är så långt jag kommit..
Funderar på att göra om min design, vet bara inte hur jag ska göra.. hm.. vi får se hur det blir. Ååh har jätteont i halsen det är jättejobbigt , och mamma glömde att köpa halstabletter fan .
Hade lite tråk så jag tog lite kort :)
Provade mina nya kläder idag också , det såg bra ut tillsammans:)

Kommentarer
Postat av: Cassandra

spelar du piano ? :d

va kul , det gör jag med :)

2010-05-31 @ 13:54:52
URL: http://cassandralilja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn♥ :
Kom ihåg mig?

E-postadress♥ : (det är bara jag som ser den :)

Din bloggsnamn♥

Skriv din kommentar här♥ :

Trackback
RSS 2.0