Shit ,skulle behöva sova nu egentligen..


Ja klockan är nu halv tolv,tänkte försöka att gå upp runt fem så jag kan duscha men vet inte om jag kommer klara av det. Tänkte dusha idag men blev att jag gjorde om designen så jag fastna vid datorn. Och så var jag ute med pappa med hundarna.Riktigt sommar dag idag! Så gött ,älskar det!
Men jag har gjort en del medd designen jag har också lärt mig nu hur man gör om texten i menyn och så tog jag bort sök , för hur ofta använder man den egentligen ?
Men jag tycket det blev bra faktiskt. Upptäckte också att vi hade photoshop! Vilket är bra så jag kan göra om designen eller inte göra om men använde mig av det när jag gjorde headern men det finns bara på den datorn jag är på nu. Detta är Håkans dator.

jao .. kollar på jackass nu iallafall, det är ju lite kul ;)
lite cp bara.

Men nu är det nog bäst att jag sover.
Godnatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn♥ :
Kom ihåg mig?

E-postadress♥ : (det är bara jag som ser den :)

Din bloggsnamn♥

Skriv din kommentar här♥ :

Trackback
RSS 2.0