suuuperman



Tjoho alla barn!
Ligger och kollar på cougar town just nu,det är bra!
Säger ju att jag ska göra om designen men har inte hunnit , hinner kanske imorgon. Ska kolla på hus och gå på promenad med pappa. Sen på torsdag blir det bio!!

Ska kolla på :
The last song med Alisha! :D


Ska bli så kul!
Hoppas verkligen den går den dagen!

Åh föresten den här låten är bäst!



Jag vill kunna sjunga den , försökte hos Alisha idag. Fan va det skärde sig i rösten haha! Min röst passar helt enkelt inte höga toner. Så jag får anpassa mig till det som passar min röst! :)

Min dag idag då , idag var jag med Alisha först var vi hos henne och satt vid datorn och lite sånt, sen gick vi på min gammla skolans ''dag'' . Vi köpte en helium ballong haha. shit va kul det lät men seriöst 10 kr för en ballong det tycker iallafall jag är dyrt!
Men skitsamm kul var det och sen när vi kom in i matsalen så satt en massa och kolla på våra gamla filmer vi gjorde i 5:an. PINSAMT!

SHIT HUNDARNA SKÄLLER PÅ INGENING ; ALLTSÅ RAKT UT I LUFTEN!! LÄSKIGT!
SPÖKEN!

haha!

Ni måste se en tröja jag ska köpa!





Den är såå cool!
Kolla här många kan säga att det bara är fjortisar som har sån , men jag tycker att överdriver man inte med en MASSA foundation på läppar och hy, och ja bter sig som en . Fjortis är liksom fortfarande ett beteende sen har det ju skapats ett utseende. Jag och nästan alla tjejer i min klass blir kallade fjortisar av vissa men jag tror fan det är för att vi gå i sjuan! Dom känner sig säkert respekterade , nu ska jag visa hur en fjortis ser ut !



men sen måste man ju inte sminka sig så överdriivet men liksom ni fattar kanske grejen! Jag tycker helt enkelt inte jag är fjortis!

bryr mig helt enkelt inte att dom äger så , tar inte åt mig längre det är så himla meningslöst.

Ja , men ska upp tidigt och dusha imorgon så måste sova nu.


Kommentarer
Postat av: Sofia :*)

Såå sant !



Fin blogg du har ! :)

2010-05-29 @ 14:23:37
URL: http://somihelvete.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn♥ :
Kom ihåg mig?

E-postadress♥ : (det är bara jag som ser den :)

Din bloggsnamn♥

Skriv din kommentar här♥ :

Trackback
RSS 2.0