thihi

Kollade på mina omdömen nyss!
Dom var faktiskt helt okej, det var nog värst i so och gympa .. tralalala..
Rimpan tyckte jag var okoncentrerad men det är inte lätt att sitta och lyssna på sånt som är döö tråkigt..
tycker jag.Och sen på gympa det är inte direkt mitt favorit ämne men jag försöker ju att va med och sånt. Annars tycker jag att svenska är värsta kul. Vi har så vi har eget arbete jag skriver en novell. Värsta kul.
Ska lägga in min om det går när den är klar :)
Den kanske suger men whatever!
Men jag har tänkt på en grej..
Har ni någon gång blivit kär i en dröm?
Jag vet inte om det bara är jag , men det har jag.
Jag har haft en  dröm om t.e.x Bill kaulitz när jag var döö kär i han för några år sen. Så drömde jag om han.Han var jätteromantiskt och shit! Men sen var jag liksom kär i den i drömmen..lite konstigt kanske..
Men ändå..
haha va kul jag har vart Kär i Bill Kaulitz eller när han var ung ;)
såå söt haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn♥ :
Kom ihåg mig?

E-postadress♥ : (det är bara jag som ser den :)

Din bloggsnamn♥

Skriv din kommentar här♥ :

Trackback
RSS 2.0