Torsdag ;)


att sluta halv fyra är såå jobbigt , tror jag dör varje gång.Var så trött att jag somna flera gånger på bussen. Men som tur var så åkte jag inte för långt plus att jag hade Irya med mig. Blev att gå på stan på henne. Hon köpte examensklänning och skor. Och så köpte vi kladdkaka och dela på. Men kolla här, den kladdkakan vi köpte var inte stor alls eftersom vi köpte en och dela på för den kostade 35 kr så det blev väll runt 17 kr var ca. Men om man köper kladdkaka och delar på en av icas så fär man fem gånger så mycket om inte mer om man bara delar på den haha , för samma pris..lite onödig om man tänker efter men den är god so what ever!
Men så blev det att ta en massa kort ,jag är fotograf på dom på Irya och nån mer sen tog irya på mig!:)



inne i omklädningsrummet :)

Sen tog vi kort med Våra klänningar , ja jag visar nu hur min examnesklänning ser ut för då vet andra att dom kanske inte ska köpa samma :) Det blir liksom inte lika kul om man har samma som nån tycker jag iallafall.



Och så avslöjar jag mina skor haha!












älskar bilden :D



åh nej jag grät inte , det var bara så blåsigt så det rann och så gör jag en lite ledsen min haha! ;)'

Men ska inte lägga in mer bilder nu , måste sova känner jag är så trött! Vill bara sova i allevighet. Fast det bror på , jag vill inte det om jag har en mardröm. Jag hade en i tisdagsnatt. Shit ,läskigt var det . Det var typ en kidnappare som skulle kidnappa mig och mörda mig men alla lämna mig själv men jag typ lyckades döda henne det var läskigt men ni får drömma ba drömmar!

Godnatt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn♥ :
Kom ihåg mig?

E-postadress♥ : (det är bara jag som ser den :)

Din bloggsnamn♥

Skriv din kommentar här♥ :

Trackback
RSS 2.0