träffa lillebror!

Sholahopp allesammans :D
Diag blev det är träffa min endagiga lillebror,som tydligen ska heta Dante antagligen. tycker inte om det haha!
Men han är otroligt söt! Han låg i mitt knä i ca 1 och en halv timme och bara sov. Han var jättelung i mitt knä.
sorry pappa , men jag tyckte det var en sån fin bild :)
Tänk , han är bara en dag gammal.Kan egentligen inte fatta attdet är min lillebror än..Trodde aldrig att jag skulle få mer syskon det kom som en chock. Men det blir roligast sen när jag är 27 och han är 14 :D eller typ i åldern 13-14. Då ska jag ta med han på bio och shoppa med han! :D och Leon såklart då inte samtigt kanske men ändå.
tyvärr var det ganksa jobbigt att vara på sjukhuset eller BB var det ju men det känns som samma för mig,gick med en klump i halsen..minnen började komma tillbaka.
Saknar dig!

Sen efter BB så blev det hem, äte pizza. Sen kollade jag på lejonkungen 2 med Leon och det ska jag säga er det väckte också minnen! Det är en av dom bästa disneyfilmerna!

Men nu ska jag kolla på film eller tv , ha det bäst!




Kommentarer
Postat av: MICAH<3

sv:Jo jag badade med delfiner i malta :D

Vad jag vet, kan man också bada med delfiner på kolmården :D<3

2010-05-13 @ 11:32:56
URL: http://www.micahs.se

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn♥ :
Kom ihåg mig?

E-postadress♥ : (det är bara jag som ser den :)

Din bloggsnamn♥

Skriv din kommentar här♥ :

Trackback
RSS 2.0