V E T I N T E V A D J A G S K A S K R I V A

Ja sa ju att jag skulle skriva ;)
Ligger och kollar på gossipgirl! älska!
Var ju med Irya förut , vi var flumm och tog kort..igen haha!
Vi var på hemköp , och Macdonalds, för vi var hungriga..










påväg till mc :)



inne på mc











Nu ska jag visa hur duktig jag är på att härma folk :D

(och en hund )







Hhihi!



Kolla mina ögon :O haha värsta big!

ja det var väll våran dag i bilder haha!
Vi hade lite skojj,nu kollar jag inte på gossipgirl längre nu är det wipeout , skulle vara kul att vara där men va läskigt att ramla och allt!

tänk hur det skulle se ut...



fasst lite mer skräckslagen haha!



Kommentarer
Postat av: irya

hahaha, de va bäst!

snygg wipeout bild ;) hah <3

2010-05-10 @ 17:54:35

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn♥ :
Kom ihåg mig?

E-postadress♥ : (det är bara jag som ser den :)

Din bloggsnamn♥

Skriv din kommentar här♥ :

Trackback
RSS 2.0