Valborg blev med tjejorna :)

åh valborg , allt blev så himla komplicerat ingeting blev som det skulle vara..men det var kul ändå :)
istället för att vara i forshaga med alla så blev det att åka till stan och äta pizza och hyra film här :)


Våran egen specialare pizza (a)
Med kyckling och pommes mums!

Snodde lite bilder ifrån dig johanna :p
Sen blev det film



Vi kolla på ''it was not me i swear '' Den söög! alla somnade typ förutom alisha och nomi :)

Sen 'bekänelser och killar,katter och kyssar'' den är bra , har sätt den tre gånger nu men ändå :)
Och så såg vi 'john tucker must die!'' den var jättebra tycker jag ! Rekomenderar!

Lite bilder från lekparken innan (a)





jag är värsta koncentrerad :P



haha!



Det var en massa spindlar där märkte jag sen :o



 Vi cepar oss i lekparken, men vet inte om den kommer fram ? eller om det tar lite tid,provade på videofyme för första gången:)

Men iallafall tillbaka till kvällen , vi var uppe till typ klockan fyra skulle jag gissa på ..
Somnade under sista filmen så vi såg klart den på morgonen ! Riktigt bra!

Men nu ska vi bada hundarna jag och Nomi

 


Kommentarer
Postat av: M A L I N |--| E

SV. tack så mycket! :D

2010-05-01 @ 21:22:33
URL: http://malinhee.blogg.se/
Postat av: Jennifer♥

:)<3

2010-05-01 @ 23:06:30
URL: http://jjennifernilsson.blogg.se/
Postat av: alisha*

Du skulle ju lägga ut den när du klättrar på kanten! :(

2010-05-06 @ 11:23:24

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn♥ :
Kom ihåg mig?

E-postadress♥ : (det är bara jag som ser den :)

Din bloggsnamn♥

Skriv din kommentar här♥ :

Trackback
RSS 2.0