7:an ( skriver av mig lite )

trodde aldrig det skulle bli bra..
Har kollat igenom min blogg, från förra året ! Jag har förändrats mycket! Väldigt mycket i både utseende och personlighet.Jag mådde väldigt dåligt i början av sjuan..var blyg,vågade inte ta kontakt med någon kände mig utanför. Grät varje dag,var mest hemma själv och mådde dåligt. I skolan så var jag med dom jag är med nu men kände dom knappt då.Jag gick runt och kände mig jobbig som om jag var en plåga. Jag pratade knappt jag bara hängde med.Jag hade på mig sånt som jag tyckte var snyggt då,vilket jag inte alls tycker om nu. men sen fick jag nog jag ville förändras så jag börjde med utseendet. Jag försökte bli blond! Misstag gick ju fan runt orange hårig länge. Jag förändrade mitt utseende för jag trodde jag skulle bli bättre då, ''ett nytt jag'' Sen skaffade jag blondhårförlängning och jag kände mig lite mer självsäker. Men iallafall jag var jätteblyg i början, kände att jag aldrig skulle bli av med det. Jag var nära på att byta skola för att då visste dom inte hur jag var.då kunde jag försöka prata, Men jag är glad över att jag inte gjorde det.Det hade inte blitt bättre .. säkert värre. Men allt blev bättre! Jag började öppna mig mer och mer. Jag  vågade prata. Jag är inte en person som är högljudast eller pratar mest men jag pratar så mycket mer än vad jag gjorde då. Och genom att kunna öppna mig så har jag lärt känna underbara personer♥

Jag har lärt mig att man kan klara det man verkligen vill,man kankse mår dåligt på vägen men jag tror det bara gör en starkare!



Kommentarer
Postat av: chantelle

sv: På cocoo.se för 195:- :)

2010-09-04 @ 22:11:29
URL: http://shoesbagsboys.se
Postat av: johanna

annars hade vi säkert aldrig lärt känna varandra! ;o<3

bra att ddet löste sig, men visste inte att du va så ledsen?:(

2010-09-04 @ 22:21:59
URL: http://jjohannapedersen.blogg.se/
Postat av: Bea

Hade samma problem i början av 7:an jag också... Många har det :/ Jag bytte ju klass, och allt blev verkligen bra :) Men jag ångrar lite att jag gjorde det också.. Fick sämre lärare, och tappade kontakten med killarna ifrån gamla klassen nu när jag lärt mig att jag hellre har mer killkompisar än tjejkompisar ^^ Eftersom de blir trassel i "tjej-vänskapen" hihih ^^

Men har bara några månader kvar här i 9C, så de spelar nog inte så stor roll längre :) Men Saknar dig enormt mkt :( Vi borde verkligen träffas mer utanför skolan också! Känner att vi tappat så mkt! Sweet Hugs/ Bea (L)

2010-09-04 @ 23:12:49
URL: http://beatrizzrattfeldt.blogg.se/
Postat av: irya <3

gumman :( <33

vad bra att de löste sig (L)

love you.

2010-09-05 @ 14:07:15
URL: http://iirya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn♥ :
Kom ihåg mig?

E-postadress♥ : (det är bara jag som ser den :)

Din bloggsnamn♥

Skriv din kommentar här♥ :

Trackback
RSS 2.0